Skab overblik i et multi channel marketing-miljø

PIM-system er vejen for multi channel marketing virksomheder.

 

Multi channel marketing

Hvordan holder man bedst muligt produktinformation synkroniseret i et multi channel marketing-miljø? Hvis du arbejder med multi channel marketing i et globalt miljø, hvor du skal holde styr på et stadig voksende antal kommunikationsforme, ved du, at vedligeholdelse og opdatering af  produktinformationerne kan være en overvældende udfordring. At holde produktinformationen synkroniseret i et multi channel marketing miljø, det vil sige på tværs af mange kommunikationsplatforme og medier (offentlige websteder, web-shops, smartphone apps, trykte kataloger, leverandørportaler, datablade, sociale medier, direct mails, nyhedsbreve osv. osv.) kan være nærmest umuligt. Men ikke længere! Med et PIM-system får du én kilde med de opdaterede produktinformationer, som gør dig i stand til at kunne fokusere på dit faktiske arbejde: at drive din virksomhed med multi channel marketing i en verden, hvor multi channel marketing er det eneste fornuftige! En webshop som ikke duer til smartphone mister måske omkring halvdelen af dens potentielle kunder!

 

Perfion

Hvordan holder man produktinformationen synkroniseret, hvis man kommunikerer med web-shops, smartphone apps, trykte kataloger, sociale medier, leverandørportaler, datablade, offentlige websteder, direct mails, nyhedsbreve osv.? Nu er løsningen her endelig: Perfion PIM-system. Nu kan du læne dig tilbage og nøjes med, at gøre det, der oprindeligt var dit arbejde, og lade Perfion holde styr på, at holde produktinformationen opdateret og synkroniseret på alle dine medier. Det er for at sige det rent ud latterligt smart, og et absolut must, hvis du driver produktvirksomhed i et multi channel marketing miljø. Så hvis du gerne vil følge med den teknologiske medie-udvikling, så er Perfion vejen.